Tarinoita kouluvierailuihin
 

Koululaistestamentti auttaa nuorta tyttöä löytämään Kristuksen

Viisivuotiaana Shelley otettiin pois äidiltään, koska Australian sosiaaliviranomaiset pitivät äitiä sopimattomana kasvattajana. Shelley oli kasvattilapsena kuusi kuukautta ja sen jälkeen isovanhemmat saivat huoltajuuden ja kaikki oli hyvin muutaman vuoden. Tänä aikana hänen äitinsä tapettiin. Shelley sai osanottokortin, jossa oli kirjoitettuna Psalmi 23. Hän luki sitä monta kertaa lohdutukseksi.

Lukio oli erittäin vaikea, koska Shelley muutti kolme kertaa. Hän sai Uuden testamentin gideoneilta ensimmäisenä lukiovuotenaan. Hän luki sitä, kun elämä oli niin vaikeaa, että hän halusi paeta. Hän rukoili syntisen rukouksen, mutta ymmärtää nyt, ettei aikanaan tajunnut sitä.

Vuosi lukion jälkeen Shelley löysi rakkauden Kristukseen, josta tuli hänen "paras ystävä, uskottu, parantaja, ennalleen saattaja, joka antoi toivoa". Shelley on nyt naimisissa ja hänellä on kolme lasta. Hän on suorittanut kurssin toisen asteen raamattuopistossa ja työskentelee seurakunnassaan.

Hän päättää todistuksensa lausumalla Jeremia 29: 11-12 ja sanoo. "Minä todella uskon, että jos gideon ei olisi tullut kouluuni ja antanut minulle tuota kallisarvoista punaista Kirjaa, en ehkä seisoisi edessänne ja iloitsisi kaikesta, mitä Jeesus on tehnyt puolestani."

Palaa tarinoihin

 

Palaa etusivulle